سلامي با طعمِ صبحانه......به به
نوشته شده توسط : sara jooon

يك سلام به زيبايي ديدن خورشيد سوزان امروز و غروب دل انگيز ماه  !!!

خوبين ؟

خوشين؟

خوب خدا را شكر.......

ماه رمضون تموم شد ها

بريد از امروز

 صبحانه

 ناهار

 شام و كلا هرچي دوست دارين ميل كنيد

نوش جان اما واقعا ماه رمضان زود گذشت

خوب امروز دلم براي عشقم تنگ شده به نظرتون چيكار كنم

بشينم به عكسش نگاه كنم ؟نه

بهش فكر كنم ؟نه

بهش زنگ بزنم ؟نه          

اول صبح است يه اس ام اس بدم از خواب بپره ؟خيلي عاليه

|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 19 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/6/19/5 - - گفته است :
سلام عزیز
ممنون که من رو لینک کردی
من مدیر وبلاگ همه چیز از همه جا هستم
ولی اگر می خواهید که شما هم لینک شوید
لطفا من را در پیوند های وبلاگ ( پیوند ثابت )
لینک کنید بعد بگویید تا شما را با چه نامی لینک کنم
اگر هم مایل به همکاری با ما بودید می توانید اعلام کنید
http://www.tiger.loxblog.ir
ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: